Vacantele all inclusiv si kilogramele in plus

Kilogramele în plus la intoarcere dintr-o vacanta all inclusiv este o problema cu care se confrunta multe persoane. Este foarte dificil să te abții de la mancare atunci cand toate simțurile îți sunt puse la  incercare de diverse arome și combinații culinare, unele cunoscute, altele mai putin cunoscute, dar care mai de care mai apetisante, ce te imbie sa la gusti. Doar ca granita dintre a gusta si a abuza e deseori usor incalcata, stimulati fiind de  atmosfera relaxată de concediu si uneori de companie.

Ce puteti face?

  • Incearcati în fiecare zi altceva

Veti avea la dispoziție în fiecare zi aceleași feluri de mancare, așa ca nu va aruncati din prima zi sa mancati de toate. Incearcati in fiecare zi altceva. Daca azi ati gustat carne la gratar, maine încearcati preparatele pe baza de pește sau fructe de mare, apoi branzeturile mai deosebite. Important este ca de fiecare data sa le asociem cu legume si salate de cruditati si cat mai putin cartofi, orez, paste sau paine. Pastrati-va pentru preparate deosebite si nu pentru mancaruri banale.

  • Mancati cele 3 mese principale si evitati ciugulelile dintre mese

Ca sunt sarate sau dulci, solide sau lichide, ciugulelile aduc un aport caloric important, de care aproape ca nici nu ne dam seama. Covigei, seminte, alune, freshuri, sucuri racoritoare, cockteiluri, bere, inghetata, dulciuri- toate sunt hipercalorice, usor de consumat si uneori depasesc ca numar de calorii o masa principala. Incercati sa beti în schimb multă apă pentru a păstra senzația de sațietate și apetitul sub control.

  • Nu exagerati cu alcoolul si dulciurile

Alcoolul conține multe calorii și stimulează apetitul. Un pahar de vin la masa de seara este însă binevenit, insa la fiecare pahar de vin beti cel puțin2- 3 pahare de apa plata sau minerala.

In ce priveste dulciurile, limitati mult cantitatea si incercati sa le mai inlocuiti cu un fruct sau o salata de fructe ori o inghetata cu iaurt si fructe.

  • Faceti miscare

Evitati sa stati ziua intreaga intinsi pe un sezlog, la finalul zilei veti avea mai putina energie. Inotati, jucati volei în apă sau fotbal pe nisip, aqua gym, tenis de masa sau de camp, mergeti in sălile de fitness sau faceti plimbari lungi pe malul marii. Veti avea buna dispozitie, energie si bucurie de a va bucura de vacanta si nu numai de un platoul cu mâncare.

Leave a Reply